کمد دیواری درب ممبران

کمد دیواری درب ممبران


شیک، کلاسیک، زیبا و پر از جزئیات تماشایی. کمد دیواری درب ممبران، به خاطر این ویژگی ها از محبوبیت زیادی برخوردار خواهد شد. اگر می خواهید حالتی کلاسیک برای خانه خود به وجود بیاورید و از ظرافت زیادی در کمد های دیواری خود برخوردار شوید، کمد دیواری درب ممبران یک انتخاب بی نقص برای شما خواهد شد.
این کمد دیواری با قرار گرفتن روکش پی.وی.سی به روی ام دی اف ساخته می شود و زیبایی بصری بیشتری نسب به ام.دی. اف و روکش خام چوب دارد. به طور معمول در این کمد ها تنها در لایه بیرونی از روکش ممبران استفاده می شود و در لایه درونی نیز، یک نوع پی.وی.سی معمولی به کار می رود تا هزینه های مورد نیاز برای ساخت و نصب آن، کمی کاهش پیدا کند.
کمد دیواری از جنس ممبران، به ویژه برای خانه هایی که طراحی کلاسیک و مبلمان و تخت های مدل سلطنتی دارند بسیار مناسب خواهد بود.


ویژگی های مهم کمد دیواری درب ممبران


اگه مراقبت های لازم از کمد دیواری درب ممبران صورت بگیرد، این کمد ها همواره زیبایی و جذابیت خود را حفظ خواهند کرد. در حقیقت در صورت رعایت نکات مراقبتی، این کمد ها حالت تازگی خود را از دست نمی دهند.
یکی دیگر از ویژگی های مهم این کمد دیواری، تنوع طرح های آن است که می تواند مورد توجه شما قرار بگیرد. این کمد ها انواع مختلفی از طرح ها و رنگ ها را دارند که می توانند به خانه شما، شکوه بیشتری ببخشند.
قیمت این کمد دیواری ها نیز با وجود کیفیت بالا، مناسب و اقتصادی به نظر می رسد. این یکی دیگر از مزیت های مهم این کمد ها به شمار می رود.
علاوه بر همه مواردی که به آن ها اشاره شد، باید به این موضوع نیز توجه کرد که کمد دیواری درب ممبران در مقابل رطوبت و آب، مقاومت قابل قبولی دارد. البته به شرطی که لایه درونی آن نیز، از کیفیت خوبی برخوردار باشد و از جنس خوبی برای ساخت آن استفاده شود.


اصول نگهداری از کمد دیواری درب ممبران

برای نگهداری از کمد دیواری درب ممبران به بهترین شکل ممکن، کافی است تنها به دو نکته مهم توجه داشته باشید. اول اینکه نباید اجسام بسیار نوک تیز، به این کمد های دیواری برخورد کنند. چرا که در این صورت، ورق ممبران که روی این کمد ها وکیوم شده، آسیب می بیند و پاره می شود.
این کار زیبایی کل کمد را زیر سوال خواهد برد. علاوه بر این وقتی در اتاق ها از کمد دیواری درب ممبران استفاده می کنید، باید مراقبت باشید که این کمد ها به صورت دائم در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرند. چرا که در این صورت ممکن است به مرور زمان، دچار تغییر رنگ شوند.


در تهیه کمد دیواری درب ممبران، باید به چه مسائلی دقت کنیم؟


از آن جایی که کمد دیواری درب ممبران اساسا ظرافت زیادی دارد، باید در انتخاب دستگیره های آن نیز دقت کافی را داشته باشید و به جزئیات دقت کنید. یک انتخاب بد در این زمینه، هماهنگی و زیبایی کل کار را از بین خواهد برد.
در تهیه کمد دیواری از جنس ممبران، باید مطمئن شوید که طراح و سازنده کار خود را با دقت زیادی انجام می دهند. گاهی دیده شده است که این افراد برای کاهش هزینه ها، کیفیت کار را پایین می آورند. این مسئله یک تهدید برای زیبایی اتاق های شما به شمار خواهد رفت.
برای تهیه و ساخت کمد دیواری درب ممبران، حتما باید به سراغ افراد خبره و معتبر در این زمینه بروید تا مطمئن شوید که کار با بهترین کیفیت ممکن به شما ارائه خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *