کمد دیواری 

کمددیواری باید درتمام اتاق وجود داشته باشد. کمد دیواری علاوه بر فضایی که برای قرار دادن وسایل مختلف در اختیار شما می گذارد، می تواند نقش بسیار مهمی در زیبایی اتاق شما ایفا کند. شاید در گذشته کمد های دیواری معمولا تنها به خاطر فضا و ظرفیتی که دارند مورد توجه قرار می گرفتند اما امروزه هارمونی مناسب آن ها با سایر اجزای اتاق و شکل ظاهری این کمد ها، اهمیتی انکارنشدنی دارد. زمانی که تصمیم به نصب این کمد ها می گیرید، معمولا سوال های زیادی برای شما ایجاد می شود. حقیقت آن است که یک انتخاب درست در این زمینه، می تواند فضای داخلی اتاق شما را به شکل قابل توجهی بهبود ببخشد.

کمد دیواری چه مدل هایی دارد ؟

شناخت مدل های مختلف کمد دیواری، به شما کمک خواهد کرد که انتخاب ایده آل تری انجام بدهد. به طور کلی بیشتر کمد دیواری ها از جنس ام دی اف هستند. اگر چه می توان در بعضی از خانه ها نیز کمد های دیواری ساخته شده از جنس نئوپان و یا ترکیبی را نیز مشاهده کرد. بیشتر افراد ترجیح می دهند برای رسیدن به زیبایی و استحکام بیشتر، جنس ام.دی.اف را برای خودشان در نظر بگیرند. یکی دیگر از دسته بندی ها مهم کمد های دیواری، به شکل ظاهری آن ها مربوط می شود. کمد های کلاسیک با درب بادبزنی، حالتی ساده تر دارند و معمولا بیشتر استفاده می شوند اما برای اتاق هایی که دارای فضای بزرگ تری هستند، کمد دیواری با درب ریلی نیز یک انتخاب مناسب به شمار می رود. این انتخاب تا حدود زیادی به سلیقه خود شما بستگی خواهد داشت.

اصول طراحی کمد دیواری

در زمینه طراحی کمد دیواری، باید به چند مسئله بسیار مهم توجه کرد. اول اینکه این طراحی، باید بر اساس فضای داخلی اتاق صورت بگیرد و به طور کلی با خانه شما، هماهنگی داشته باشد. علاوه بر این، سلیقه خود شما نیز باید به طور کامل در این طراحی لحاظ شود. طراحی های مدرن، معمولا ساده هستند اما در عین سادگی، یک فضای بسیار جذاب را در اختیار شما می گذارند. فضایی که می تواند یک اتاق را از حالت یکنواختی دربیاورد و در آن، روح تازه‌ای بدمد. به طور معمول افراد دوست دارند تا فضای بیرون کمد دیواری ساده و شکل درونی آن، کمی شلوغ تر باشد تا بتوانند وسایل مختلف خود را در آن به صورت مجزا از هم قرار بدهند. اگر همه این مسائل در نظر گرفته شود، این طراحی به شکل کاملا اصولی صورت خواهد گرفت.

کمد دیواری را چطور سفارش بدهم؟

اگر می خواهید صاحب جدید ترین و به روز ترین نمونه های کمد دیواری در ایران شوید، می توانید برای انجام مشاوره های لازم با کارشناسان ما تماس برقرار کنید. ما به شما اطمینان می دهیم که با بهترین مواد اولیه، نمونه ای کاملا با کیفیت و مستحکم و در عین حال زیبا را بر اساس سلیقه خود شما در نظر بگیریم. کمد دیواری، جلوه ای از زیبایی یک اتاق است و هارمونی آن با سایر اجزای اتاق، یک ترکیب باشکوه از رنگ، زیبایی و ظرافت  را به وجود می آورد. برای دریافت مشاوره ی رایگان برای دریافت خدمات با شماره ی 6808212 – 0912  و یا 44534204-021در تماس باشید.

انواع کمد های دیواری

کمد دیواری

درب ممبران

رفتن به صفحه

کمد دیواری

درب هایگلاس

رفتن به صفحه

کمد دیواری

درب ام دی اف

رفتن به صفحه

کمد دیواری

درب پولیشی

رفتن به صفحه

کمد دیواری

درب فرامید

رفتن به صفحه