کابینت آشپزخانه هایگلاس

کابینت هایگلاس
استفاده ازرنگ سفیددر کابینت هایگلاس باعث میشود فضا بزرگتر و روشنتر دیده شود.

کابینت هایگلاس چیست ؟

هنگامی که صحبت ازکابینت هایگلاس میشود منظورهمان کابینتهایی از جنس ام دی اف است که روکش آن از جنس پلکسی گلاس می باشد و باعث می شودکه ظاهر این نوع از کابینتها برق و شیشه ای مانند شود.

این خاصیت باعث میشودکه کابینت های آشپزخانه زیباتر وخاص تربه نظرآیدو بتواند فضای آنرالوکس نماید.

شاید بتوان گفت که در میان ام دی اف های تولیدشده باروکش هایگلاس ، کشورهای آلمان ، ایتالیا ، اسپانیا و اتریش بهترین کیفیت را تولید کرده اند.

امادربازارایران اغلب می توان نوع ام دی اف هایگلاس ترکیه رایافت ازطرفی تولید کنندگان ایرانی نیز ازاین روکش بر روی ام دی اف استفاده کرده وآن را تولید و به بازارچوب ایران عرضه می دارند.

 

 

مزایای کابینت آشپزخانه هایگلاس :

این نوع ازکابینت هابه دلیل صیقلی بودنمی توانندبازتاب نورخوبی داشته وحس لوکس بودن رابه خانه می دهندازطرفی باعث روشن شدن محیط آشپزخانه خواهند بود.

در فضاهای کوچک آشپزخانه استفاده از کابینت های هایگلاس می تواند آن را آیینه ای کرده و انعکاس نور در محیط باعث می شود که بزرگ تر به نظر آمده و حس زیبایی را ایجاد نماید.

طراحان و سازندگان عمدتا از این نوع کابینت در شرایطی استفاده می کنند که با رنگ های دیگر قسمت های آشپزخانه مانند سقف و اپن آشپزخانه هماهنگی ایجاد کرده و بتوانند با انعکاس رنگ این قسمت ها بر روی کابینت ها زیبایی خاصی را ایجاد نمایند به خصوص در مواقعی که روکش کابینت ها سفید باشد این خاصیت آیینه ای به سادگی لمس می شود .

 

 

معایب کابینت هایگلاس :

نکته ای که دراینجا مطرح است این است که براق بودن این کابینتها باعث میشودکه کوچکترین کثیفی و یااثرانگشت ویاخراشیدگی را به وضوح نشان دهندشاید این تنها ایرادی است که میتوان به این نوع ازکابینت های زیباو لوکس واردکرد.

درصورتیکه کابینتها دارای رنگ تیره ای باشند کثیفی های کابینت بیشتر دیده می شوندوانعکساس نورمی توانداین آثاررا بیشتر نشان دهد هرچند نظافت و تمیز نگاه داشتن این نوع از کابینتها کار بسیار ساده ای است وتنها بایک دستمال تمیز می توان آن رابرق انداخت .

نکته ی دیگری که این جا باید گفت این است که در صورتی که محیط آشپزخانه نورگیر است برای جلوگیری از زرد شدن کابینت های هایگلاس از پرده ی ضخیم استفاده کرده و اجازه تابش مستقیم نور افتاب به آن ها را ندهید .

 

 

رنگ بندی کابینت هایگلاس

این نوع از روکش ها ، دارای تنوع رنگ و طرح بالایی هستند که می توانید متناسب با فضای آشپزخانه و دیگر محیط خانه آن را انتخاب نمایید ، اندازه ی آشپزخانه نیز می تواند در انتخاب رنگ موثر باشد شاید بخواهید رنگ های جدیدی از این روکش ها را داشته باشید اما توصیه می شود رنگی را نهایتا انتخاب نمایید که بتوانید مدت های زیادی آن را در فضای آشپزخانه و خانه خود بپذیرید و آن را دوست داشته باشید

رنگ های مکمل در محیط آشپزخانه می تواند تصویری زیبا را ایجاد نماید به عنوان مثال ترکیب رنگ سفید و مشکی و یا کرم و قهوه ای می تواند نمایی لوکس را به فضای آشپزخانه ی شما بیاورد . از طرفی کابینت های هایگلاس با ترکیب رنگ های مناسب می تواند محیط خانه را جذاب تر کرده و حسی از آرامش و رضایت را در اعضای خانواده به وجود آورد.

 

 

پرطرفدار ترین رنگ های هایگلاس :

اما درمیان تنوع بسیار بالای رنگ های روکش هایگلاس ،طرح چوب یکی از پرطرفدارترین روکش هایگلاس میباشد که به صورت روشن و تیره در طرح های متنوعی از چوب ارائه می شوند تنها بایددقت نمایید که چنانچه رنگ تیره ی این نوع ازطرح را انتخاب نمایید آشپزخانه ای تاریک داشته ورنگ روشن آن به تنهایی می تواند فضایی به رنگ ولعاب را به شما نمایش دهد .

شاید یکی از روش هایی که طراحان به کار می برند ترکیب رنگ های شاد در کنار طرح چوب است که می توانند تصویری زیبا و دلنشین را ایجاد کنند پوشش های گیاهی نیز می تواند در این فضا و روح بخشیدن به آن موثر باشد .

درسایت نی نی سایت هم مطالبی در موردکابینت هایگلاس قرار داده ایم که امیدواریم این مطالب بتواندکمکی در جهت تصمیم گیری بهتر شما کند.

کمددیواری و تخت تاشو و یا تخت کمجا هم این امکان را دارد که با متریال هایگلاس اجرا شود .

تعمیرات تخت تاشو و تعویض جک و جابه جایی در ابدیس چوب توسط نیروهای متخصص انجام میپذیرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *