تعمیرات تخت تاشو-تعمیرجک تخت تاشو-جابه جایی تخت تاشو-دررفتن جک تخت تاشو-جک تخت تاشو-شارژجک تخت تاشو

تعمیرات تخت تاشو

نکات بسیار مهمی باید درتعمیرات تخت تاشو رعایت شود:تقریبا چهارچوب همه ی تخت خواب های تاشو ازجنس چوب وفلزهستندومشکلاتی که برای این تخت هاپیش می آید .عموماشکستن یا ترک خوردن چوب ها ویا شل شدن و از جادررفتن قطعات فلزی است.هر دو جنس به یک اندازه احتمال دارد دچار آسیب و خرابی شوند.در این مطلب راه حل هایی را برای درست کردن تخت تاشو معرفی می کنیم .که انجام آن ها در خانه و با وسایل در دسترس جعبه ی ابزار خانگی ممکن است.

تعمیر تخت تاشو

ترمیم شکستگی و شکاف در تخت تاشو

در ابتدا باید تخت را بر عکس کنید. اگر در قسمت زیرین تخت شکستگی و یا شکاف واضحی ندیدید،.پایه ها، دسته ها و یا هر جایی از تخت که دو تکه از چوب های آن به هم متصل هستند.را با دست های خود بگیرید و بکشید یا به آن فشار وارد کنید. در این صورت ترک ها و شکستگی ها خود را نشان خواهند داد.به طور معمول ترک و شکستگی در قسمت چوب های جلویی تخت تاشو پدیدار می شوند.دلیل این امر این است که این قسمت بیش از سایر قسمت های تخت تاشو سنگینی را تحمل می کند و فشار بیشتری روی آن است.وقتی شکستگی را شناسایی کردید، یک چاقو و یا یک پیچ گوشتی را در آن فرو کنید و شکاف آن را باز کنید. سپس چسب مخصوص چوب را در آن بریزید و به خوبی شکاف را به همدیگر بچسبانید.در شرکت آبدیس چوب مشاوره جهت تعمیرات کابینت آشپزخانه و تعمیرات کمددیواری به صورت رایگان از طریق واتس اپ انجام میشود.

تعمیر تخت تاشو

ترمیم تخت تاشو با تخته سه لا

در صورتی که آسیب وارده به تخت تاشو بسیار شدید است و چوب های آن به شدت دچار شکستگی شده اند، شما می توانید از تخته سه لا برای ترمیم و مستحکم کردن تخت تاشو استفاده کنید.برای این کار، تخته سه لا را دقیقا هم عرض چوب های تخت تاشو برش دهید.اگر به هر دو سمت چوب شکسته دسترسی دارید، برای هر سمت از چوب شکسته یک تخته سه لا آماده کنید.سپس هم به قسمت شکسته شده و هم به یک طرف تخته سه لا چسب بزنید و آن ها را روی هم قرار دهید.در مرحله ی آخر از منگنه ی مخصوص تفنگی استفاده کنید و به طور تصادفی چند منگنه در قسمت های مختلف ترمیم شده بزنید.توجه داشته باشید که باید حدود یک شب به چسب اجازه دهید تا کاملا خشک شود. بنابراین در این مدت از تخت تاشو استفاده نکنید. سایت اپارات و نی نی سایت رتبه  بالایی در الکسا دارند و مطالب خیلی مفیدی در زمینه دکوراسیون داخلی در انها موجود میباشد.  تعمیر تخت تاشو فلزی تخت تاشو های فلزی به ظاهر ساختار پیچیده تری از تخت های چوبی دارند. و چهارچوب آن ها گسترده تر و باجزئیات بیشتراست.اما مشکلاتی که در این نوع تخت ها ایجاد می شود عموما ساده هستند .و ترمیم آن ها راحت است چرا که در اغلب موارد مشکل مربوط به شل شدن و از بین رفتن پیچ و مهره ها می شود.برای تشخیص مشکل، تخت را بر عکس کنید . و به دنبال پیچ و مهره ها و واشر های گم شده و یا شل شده بگردید.حتی اگر در سیستم مربوط به تا شدن تخت نیز مشکلی وجود داشته باشد. اغلب به دلیل بهم خوردن رگلاژ است .و شما خودتان می توانید با استفاده از ابزار موجوددرخانه آن را تنظیم کنید.

تعمیر تخت تاشو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *