نحوه محاسبه قیمت کمددیواری

نحوه محاسبه قیمت کمددیواری:
اضافه کردن کمد دیواری به اتاق ها باعث افزایش فضا و کاربرد بیشتر فضاهای مرده اتاق می شود و در عین حال مشکل درهم و برهم شدن لوازم و لباس ها را نیز حل می کند.


کمددیواری بر حسب فاکتورهایی که اشاره خواهد شد متفاوت می باشد این موارد می تواند بر هزینه های نصب یک کمد دیواری تأثیر بگذارد. در این مطلب به چند فاکتور مهم در هنگام نصب کمد اشاره شده است.


معرفی انواع کمد:
کمدهای لباس و کمدهای دیواری از پیش ساخته شده یک کارشناس و متخصص در زمینه تولید و اجرای کمد دیواری اتاق شما را برآورد می کند و مشخص می کند کدام نوع کمد مناسب فضای اتاق شماخواهد بود.

بعضی ازکمدها نیاز به اضافه کردن دیوارهای اضافی دارند.

درحالی که برای برخی دیگر ازدیوارهای موجودبه عنوان بخشی از ساخت آنها استفاده می کنند.

در زمینه نحوه محاسبه قیمت کمددیواری هرچه طراحی کمد پیچیده تر باشد، هزینه نصب آن نیز گرانتر خواهد بود. هزینه ساخت کشو و طبقات کمد قیمت پایه کمد دیواری بر اساس متراژ به طور کلی در همه شهرها یکسان است ولی عواملی نظیر امکانات اضافی و طراحی های پیچیده می تواند قیمت ها را بالا ببرد.

کمد های لباس بهدلیل داشتن شرایط جاسازی آنها در اتاق خواب های اصلی بسیار رایج است

کمدلباس می توانند از چند متر مربع تا نیمی از اتاق خواب را شامل شوند.

همچنین می توانید وسایلی مانند میز توالت، میز جزیره یا کمد لباس را اضافه کنید. یک کلوزت معمولی حداقل 6.5متر طول دارد. همچنین برای استفاده بهینه از این مدل باید گوشه ها و زوایا را در نظربگیرید.

نصب کمدهای دیواری در اتاق های کوچکتر، راهروها و مناطق کوچکتر خانه بیشتر رایج است.

ساخت یک کمد دیواری بسته به نوع طراحی نرخ متفاوتی خواهد داشت. ساده ترین نمونه از ساخت یک کمد شامل یک میله منفرد برای آویز کردن لباس است.

اما با داشتن لوازم جانبی مناسب، می توانید تقریباً به اندازه کارکرد یک کلوزت کارایی بیشتری از کمد دیواری داشته باشید. به عنوان مثال برای جا داری بیشتر، قفسه سازی یا پارتیشن بندی کمد را اضافه کنید.

همچنین سطل های قابل انعطاف و کشوهایی وجود دارند که باعث افزایش قابلیت استفاده کمدها میشوند.

برای دسترسی داشتن به حداکثر کارایی کمد دیواری خود، از برهم زدن و بدون اصول طبقات یا کشوها خودداری کنید.

سایت دیوار و سایت دیجی کالا و سایت نی نی سایت و سایت اپارات از بهترین سایتهای در ایران میباشند.

 

کمد دیواری سفارشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *