کابینت نئو کلاسیک

مبلمان و طراحی داخلی خانه آن هم به طراحی نئوکلاسیک، که اکثرا توسط افرادی که از زیبایی و ظرافت به خانه شان اهمیت زیادی می دهند، ترجیح داده می شود. کابینت نئوکلاسیک، فضای بسیار متفاوتی را در خانه ایجاد می کند.

طرح های چشمگیر نئوکلاسیسم وقتی یک الگوی طراحی مدرن داشته باشند که در آن سبک های پیچیده با هماهنگی کامل قدم ترکیب شوند، بسیار خاص از آب در می آیند. نئوکلاسیک با عنوان کلاسیک «یونان گرایی» شناخته می شود. در این مطلب کوتاه ما با بررسی دکوراسیون منزل و کابینت نئوکلاسیک، قصد داریم کنجکاوی خوانندگان عزیز را برطرف کنیم.


در معماری داخلی نئوکلاسیک که از نظر ظاهری، سبکی تاریک به حساب می آید، ارتفاع سقف مانند کاخ های قدیمی اروپایی کاملا زیاد است که فضای مدرن و زیبایی را به دکوراسیون خانه می بخشد. پارچه ها و سطوح چوبی با بافت های زیبا مزین شده اند. میز ناهار خوری که تحت تاثیر سبک روستایی قرار دارد، با لوازم جانبی مدرن مطابقت پیدا کرده است.


کابینت نئوکلاسیک

کابینت های نئوکلاسیک همانطور که از نامشان پیداست، سبکی کلاسیک با رگه هایی از طرح های مدرن هستند. این روزها این نوع کابینت در بین مشتریان و طراحان بسیار مشهور شده زیرا تداعی کننده تاریخ و آینده است. این نوع کابینت اکثرا از جنس چوب ساخته می شود و اکثرا حاصل کار دستی است؛ یعنی برخی ریزه کاری های آن، توسط هنرمندان انجام می شود.
با توجه به فرهنگی که ما ایرانی ها داریم و با توجه به علایق دیرینه مردم کشورمان، سبک نئوکلاسیک
بسیار به سلیقه مان نزدیک است و شاید از همین رو به چنین محبوبیت گسترده ای رسیده است. با این حال تعداد شرکت ها و کارگاه هایی که با این سبک آشنایی دارند بسیار کم است زیرا آگاهی کاملی در خصوص سبک کابینت نئوکلاسیک وجود ندارد.
برای مثال ویژگی اصلی کابینت نئوکلاسیک، سادگی و در عین حال شکوه آن است. در واقع می توانید از کابینت هایی که ظاهری فوق العاده عالی و زیبا دارند، به راحت ترین روش ممکن استفاده کنید.


مزایای کابینت نئوکلاسیک
یکی دیگر از خوبی های کابینت نئوکلاسیک، اجرای آن در تمام خانه های کوچک و بزرگ است. برای مثال می توانید در آشپزخانه های کوچک هم این سبک را اجرا کنید. استفاده از رنگ خنثی در این سبک از طراحی داخلی، ویژگی اصلی است؛ رنگ هایی مانند خاکستری، طوسی، کرمی و سفید می توانند در عین حفظ سادگی، جذابیت را افزایش دهند.
با در نظر گرفتن تمامی این شرایط باید گفت سبک نئوکلاسیک و کابینت نئوکلاسیک، برای افرادی که بین سبک مدرن و کلاسیک مردد مانده اند و نمی دانند کدام یک را انتخاب کنند، ایده آل و عالی است.
قیمت کابینت نئوکلاسیک کمی بیشتر از کابینت های دیگر است زیرا از چوب ساخته می شود و ریزه کاری های زیادی دارد تا به شکل فوق العاده زیبایی برسد. از این رو می توان گفت قیمت شاید کمی بیشتر باشد
اما با توجه به ظاهر نهایی خانه، قطعا به هزینه اش می ارزد. 

در زیر توجه شما را به تعداد از نمونه های این مجموعه جلب مینماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *